WORLD INVASION:BATTLE LOS ANGELES [ aku men gem die : ) ]


World Invasion:Battle Los Angeles merupakan kisah penaklukan alien2 (unknown forces) yang cuba menakluk bumi selepas beberapa tahun kes penemuan UFO ini di seluruh dunia-Buenos Aires, Seoul, Jerman, & China. Semua negara habis dah ditakluk oleh alien2 ni hanya tinggal LA je yang tak ditakluk lagi yang segalanya bergantung kepada Sarjen Marin (Aaron Eckhart) dan platunnya untuk menyelamatkan bumi.

Tukang Arah: Jonathan Liebesman
Tukang Berlakon: Aaron Eckhart, Bridget Moynahan, Michelle Rodriguez, Ramon Rodriguez, Micheal Pena,


Aku x tgk pon cerita ni. Tapi aku dah men gem die..memang bes..p terkawal la promo je kn. Sume da 5 stage..setiap stage akan diberikan weapon baru untuk menentang alien2 jht yang pernah bunuh aku pon (bnyak kali). Setiap stage aliens yang datang makin bnyk n makin pnjg plak nyawanye, kne pndi gne weapon yg ssuai untuk mgalahkan aliens2 dan kapal2nye sume. Points buleyh post kt fb kot2 nk blagak kt kwn2 len..{Visual: 3, Difficulty: 4 sbb men nk lwn online gamers lain, Streaming: 3 suke sangkut2 skit]

So, for all gamers..enjoy dis..

0 Response to WORLD INVASION:BATTLE LOS ANGELES [ aku men gem die : ) ]

Post a Comment