kenapa header aku masih kosong???


Kenapa header aku masih kosong???

Header aku masih kosong kerana aku sedang dan masih lagi mencari gambar sunset yang aku sendiri tangkap tok letak kat situ..tapi sampai sekarang tak dapat-dapat lagi snap gambar macam tu..sabo je la..hehehe..
Tunggu masa je la aku nak letak pic yang aku nak ada kat situ hahahaha (sampai bila pon x tw)..

So, smlm aku pergi beriadah dengan meluangkan masa yang emas ni dengan member aku sume g mandi-manda di Jeram Linang..
Wah memang mandi btol la aku kt sana..pagi ni bangun dh skt2 bdn dh..pdn mke!nk berenang tp warm up pon idak..Dengan kehadiran aku di sana dapat la aku merelasekn ketensionan aku ni dari wat assignment yang berlamabak ni..haha..

Ni antara pic2 yang aku sempat ambil smlm..p kt tmpt mndi x da la..sbb syok sgt nk mnd x igt dh nk ambil gmbr..








klik pada gambar tok lihat dgn high resolution..
 
p/s: tpakse smbng blik keje..

0 Response to kenapa header aku masih kosong???

Post a Comment