KL Part 1..(I-City)


Ni la yang sempat aku shoot mase pergi KL ari tu..dari I-City ke Ampang Look-Point..memang terbaik tempat ni untuk aku shoot-shoot gambar yang menarik. Bukan senang aku nak turun KL sangat, jauh pastu busy plak dengan homework/assignment/presentation + proposal yang aku kena buat lagi. Life aku sekarang memang havoc gila, belum lagi kerja..dah kerja tak tahu la macam mana..

Aku ni dah la ada gastrik, kadang-kadang 2 3 ari boleh lupa nak makan sebab busy sangat dengan kerja-kerja aku yang bertimbun. So, masa cuti ni la aku telah mengambil keputusan untuk release tension dari sume kerja-kerja aku and pergi enjoy puas2! HaHaHaHa (gelak jahat).

Atas keperihatinan Cik 3F@unspoken yang ingin aku upload gambar. So, aku telah meletakkan gambar yang aku sempat ambil masa kt KL ri 2. Aku budak baru belajar soe la kalau gambar2 aku ni x menarik sangat..mana salah buleh la tunjukkan ye..sume gambar x edit. Untuk Part 1 ni aku masukkan dulu gambar aku pergi I-City ye..










(Klik pada gambar untuk tengok dengan mata yang wide-angle hehe)

comment tentang pic yang aku amek ni amat la digalakkan oleh blogger sume..terima kasih..stay tuned untuk KL Part 2..(Ampang Look-Point)

Till then, sayonara :)

0 Response to KL Part 1..(I-City)

Post a Comment